Opłaty

W momencie składania podania o przyjęcie na Studia pobierane jest bezzwrotne wpisowe w kwocie 500 zł. Kolejne opłaty wynoszą 4800 zł przy płatności jednorazowej lub w dwóch ratach semestralnych po 2500 zł (terminy płatności: całość odpłatności lub I rata do 15.10.2024 roku, II rata do 15.02.2025 roku).

Dane konta bankowego:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
ul. Nowoursynowska 166
02-787 Warszawa

BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. O/WARSZAWA
71 1240 6003 1111 0000 4943 8060

W miejscu na blankiecie dotyczącym treści przelewu należy konieczne dodać sformułowanie:
Kod pracy 507-10-080100-X00132-99

Organizator zastrzega sobie prawo do nie uruchomienia studiów, w przypadku zbyt małej liczby chętnych, nie gwarantującej zrównoważenie budżetu finansowego.

Jeśli występuje konieczność wystawienia faktury, prosimy o wypełnienie i przesłanie/dostarczenie do nas druku pt. „Wniosek o wystawienie faktury” dostępnego poniżej.

Jeśli studia opłaca Pracodawca, ale przelew zostaje wykonany z Państwa prywatnego konta, prosimy o dołączenie do potwierdzenia przelewu oświadczenia Pracodawcy z informacją dla kogo (imię, nazwisko, dane adresowe słuchacza studiów), na jakie dane (dane Płatnika) oraz na jaką kwotę ma zostać wystawiona faktura. Oświadczenie takie nie jest wymagane w przypadku, jeśli przelew zostaje wykonany bezpośrednio z rachunku Pracodawcy.

Uczelnia wystawia fakturę VAT na żądanie Nabywcy będącego osoba fizyczną zgodnie z 106b ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), czyli w przypadku zgłoszenia żądania przez Nabywcę nie później, niż w terminie 3 miesięcy – licząc od końca miesiąca, w którym otrzymano całość lub część zapłaty. Uczelnia nie wystawi faktury, jeżeli żądanie zostanie zgłoszone po tym terminie.

W przypadku, gdy Nabywcą jest firma, Uczelnia wystawia VAT zgodnie z przepisami ustawy o VAT, czyli do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym Uczelnia otrzymała wpłatę za studia podyplomowe.



Sekretariat
tel. +48 606 220 281
spcirz@sggw.edu.pl